Kategorie materiałów Ekonomia

Przedmiot: Marketing Wróć do kategorii

Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia

plik Pobierz Adaptacja przedsiebiorstwa do otoczenia.txt

Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia
Adaptacja oznacza dostosowanie działań marketingowych do stanu otoczenia oraz ich modyfikację ze względu na zmiany, jakie w otoczeniu zachodzą.
Zasady celowego postępowania umożliwiającego przedsiębiorstwu adaptację wyjaśnia ideowy schemat systemu działań, które decydują o powodzeniu zamierzeń względem rynku.

Na proces adaptacyjny składają się następujące fazy:

1) pozyskiwanie informacji o stanie (zmianie stanu) niekontrolowanych elementów otoczenia,
2) przygotowanie koncepcji marketingowej - twórcze opanowanie elementów otoczenia kontrolowanego przez przedsiębiorstwo,
3) sformułowanie oferty rynkowej,
4) konfrontacja oferty rynkowej z rzeczywistą siłą oddziaływania otoczenia niekontrolowanego - wyznacza poziom realizacji celów
5) sprzężenie zwrotne - rezultat konfrontacji przekazywany jest poprzez pętlę informacyjną do przedsiębiorstwa
6) ocena konfrontacji - prowadzona pod kątem zaplanowanych zamierzeń oraz bieżąco pozyskiwanych informacji o stanach otoczenia niekontrolowanego,
efekt adaptacji - na podstawie oceny następuje ponowienie oferty, jej modyfikacja lub zaniechanie.

Wkuwanko.pl jako podmiot świadczący usługę hostingu materiałów edukacyjnych nie ponosi odpowiedzialności za ich zawartość.

Aby zgłosić naruszenie prawa autorskiego napisz do nas.

ikona Pobierz ten dokument

Wróć do kategorii

wkuwanko.pl

Wasze komentarze: dodaj komentarz

  • Nie ma jeszcze komentarzy do tego materiału.

Materiały w kategorii Marketing [163]

  • podgląd pobierz opis 1 Marketing
  • podgląd pobierz opis 2 Proces badawczy
  • podgląd pobierz opis 3 Wtórne źródła informacji
  • podgląd pobierz opis 4 Metody jakościowe
  • podgląd pobierz opis 5 Metody badań ilościowych
  • podgląd pobierz opis 6 Instrumenty pomiarowe
  • podgląd pobierz opis 69 zagadnień z Marketingu
  • podgląd pobierz opis 7 Badania panelowe i badania trackingowe
  • podgląd pobierz opis 8 Dobór próby
  • podgląd pobierz opis 9 Eksperyment w badaniach rynku
  • podgląd pobierz opis Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia
  • podgląd pobierz opis Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu
  • podgląd pobierz opis Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu
  • podgląd pobierz opis Analiza marketingowa rafinerii Sokół
  • podgląd pobierz opis Analiza rynku opon w Polsce
  • podgląd pobierz opis Analiza SWOT - praca
  • podgląd pobierz opis Analiza TOWS SWOT
  • podgląd pobierz opis Badania marketingowe
  • podgląd pobierz opis Badania marketingowe - Markety
  • podgląd pobierz opis Badania marketingowe - pytania i odpowiedzi
[ Misja ] [ Regulamin ] [ Kontakt ] [ Reklama ]   © wkuwanko.pl 2008-2017 właściciel serwisu SZLIFF

Partnerzy: matzoo.pl matmag.pl batmat.pl onlinefm.pl pisupisu.pl Matematyka radio online